I <3 Paris

HEEEMMAAA!!!

Hej på er! Jag kom precis hem från Skavsta. Har suttit i tunnelbana, buss, bil och flygplan sen 05.30 imorse. Jag är helt slut. Har så mycket att berätta. Kan börja med att säga att sen igår morse klockan 08.00 har jag sovit 1,5 timme. Alltså, jag har varit vaken i över 30 timmar. Inatt var vi 6 personer som dygnade, för vi skulle mötas klockan 5.00 för att hinna till flyget. Vi tyckte det var onödigt att gå och lägga oss så vi tog ett gemensant beslut att inte sova. Vi hängde på ett rum hela natten och det var hur mysigt som helst. Resan har varit skitrolig och jag tycker att vi har kommit varandra närmre på något sätt. Jag är verkligen så trött.. jag ska berätta om resan imorgon. Jag går och dör lite nu. Hihi.

Puss / TröttEmma
If you love someone, don't let go


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0