i like it in the city when two worlds collide

Den här dagen har inte heller varit superduper direkt. Åkte till skolan imorse för att titta på en sugig film sen ha håltimme i 3 timmar. Drack Pucko och chillade med Lundan ett tag men sen hade hon lektion.
Så då satt jag bara där och stirrade ut i luften. Och tänkte. Som alltid. Jag hatar händelselösa timmar. Jag bara sitter och tänker, och tänker, och tänker. Grunnar och grämer mig över allt och inget.

På eftermiddagen tittade vi på Harry Potter och sen Musikal. Det var väl roligt. Fast det är lite tråkigt att så många inte tar det på allvar. Vi har premiär på TORSDAG nästa vecka. OM EN VECKA!!! Jag är garanterat nervösast i hela världen. Jag är nervös när jag inte kan eller är säker på det jag ska göra, men om jag är det, då går det bra. Men nu är jag verkligen inte det än.
Men med tanke på vilken lärare vi har så är jag säker på att det kommer att bli bra till premiärdagen. ♥

Jag vill bara att det ska bli helg. Jag vet, jag är skitnegativ. Det läskiga är att jag har ingen aning om vad det är med mig. Allt känns meningslöst.  

Massa kärlek / Emma
I'll be fine, just not now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0