I lOvE hUgS

Goddagens! Nu är läget så att Blogg.se har haft massa problemos under dom senaste dagarna men det verkar som att min blogg är back on track igen.

Idag har jag haft sista nationella i matte. Gick käpprätt åt skogen och var skitsvårt. Shit happens men det gör inget  Har haft en håltimme på 3 timmar. Den sög. Fast jag mötte 'kusin'Matilda och tjatade henne till att äta med mig så vi for på lite äventyr sen åt hon med mig. Hon fick tillochmed skynda sig för min skull♥
Sen så var det musikal som stod på schemat. Vi övade på "Jag kommer", ni vet Maggios låt. Sen gick jag hem till pappa. Och tog sällskap med Matildis en bit.

Imorgon är det Operation Dagsverke. Vi som har musikal kommer att ha musikal hela dagen och sen ta pengarna vi tjänar på föreställningen och skicka till Operation Dagsverke  Låter bra huh? Jag skulle egentligen ha börjat 8.30 imorgon men eftersom bussen fortfarande går samma tid så får jag lov att börja åtta ändå. Några börjar åtta och några 8.30. Thats life  

Igår fick jag min avslutningsfestklänning! Den är såååå fin. Den satt helt perfekt också! Fruktade lite att den skulle vara för trång eller för lång eller nått. Älskar den ♥

Nu är jag iallafall hemma och ska nog käka lite mat.

Puss / Emma
You make me smile

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0