i love to see everybody in short skirts, shorts and shades

Godeftermiddag gott folk här ute i cybervärlden

Jag har just kommit hem. (okej, det var en halvtimmes sen men jag dog en stund i min säng innan jag orkade sätta på datorn.) Skolan idag var däremot helt okej. Har haft kompletteringsdag och sjungit större delen av den. Imorse 8-10 hade vi i musikgruppen musikalträning. Vi körde några av låtarna som vi ska sjunga i musikalen. Det gick bra. Det är många bra låtar! Sen fortsatte dagen med lektioner, fast ändå inga lektioner. Vi fick ju liksom göra vad vi ville på lektionerna. Jag har gjort klart ett arbete i teknik.
Efter skolan så sjöng jag litegranna med matilda. Övade på låten jag tänkte sjunga på testet, men ändrade låt för den var för dryg. Så det blir Spring för livet som jag kan bättre än någon annan låt i hela världen  Sen chillade jag lite i skolan mä matildisen och sen promenixade till bussen. Fan va bra det är att ha musikaliska släktingar. Dom musikaliska släktingarna måste vara dom bästa släktingarna  Jag har musikalisk släkt på båda sidor av släkten. Det är super! Väldigt bra vid sånahär tillfällen må jag tycka. ♥

Och nu är det äääääääntligen FREDAG!! Jisses så skönt! Fast jag kommer att spendera helgen till att vara nervös inför måndagens och tisdagens förkunskapstest. Det dumma är att jag kommer nog att missa både måndagens och tisdagens musikalrepetitioner. INTE BRA!!!! Om jag har tur, vilket jag tror att jag kan ha, så hinner jag tillbaks på måndag. Testet börjar 08.30 och musikalrepet börjar runt 14. Vi får la se. Vore väldigt bra om jag skulle hinna med tanke på att föreställningen är på torsdag! Gaaaah! Men kul ska det bli ♥

Men hörrni, vi hörs senare!!

 

Puss / Emmis

Cause baby, you were born this way!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0