keep it up blogreaders!

Åh godkväller! Idag är jag verkligen slut som människa  Jag klev innanför dörren här hemma nu när jag kom hem från pizzaätande och diverse annat. Inser att kameran är kvar hos mormor och börjar grina för det.

Tar mitt arsel upp på mitt rum och känner en doft som så väl påminner mig om musikalen, och så börjar jag storgråta. Asså, HUR blödig!? Såå blödig!

Som sagt: slut som människa. Borde nog bara gå och lägga mig. Men först ska ni få se några bilder ifrån musikalen. (Eller ja, från repet iofs.)


♥ Här har vi två apor. Den största muppen av dom alla längst fram där. Alltså, kanske borde förklara den här bilden.. Ser ut som att jag täcker Eirin där bakom helt. Men nån tog kort på mig, och Eirin dök upp bakom och så hann jag inte ta ner armarna. Haha! Jag var väl uppe i varv som vanligt.


Ms. Britta Svanström. Så jävla ful! Hahaha..

Nej vet ni vad. Vi kör en såkallad "bildbomb" imorgon. Jag är så trött att jag deckar sittande snart.

Tack för en härlig dag!

Puss / Emmis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0