Musik

Jag sitter här och lyssnar på musik. Det är väldigt ovanligt för att vara mig faktiskt. Not. Idag köpte jag Spotify Unlimited. Jag lyssnar slut på 10 timmar musik på typ två/tre dagar så det känns ganska värt det faktiskt.  49:- i månaden och jag slipper reklam och kan lyssna unlimited hur mycket som helst liksom, som Spotify var innan dom kom med sina nya skitregler!!
Jag har lagat mat idag!!! Det vart en finemangers tacopaj. Det var köttfärs och ost på allt i köket, men den vart god!!
Imorgon ska mitt arbete om Garnieroperan lämnas in också. Jag har gjort klart det idag.  

En grej jag tänkt mycket på idag: Linda Pritchards låtar är jäkligt dansvänliga. ♥ 

Puss / Emmis
I've been watching you all night, I really like the view.. Got your attention, don't have to mention, you've been watching too.

Inlägget skulle in igår förmiddag men verkar inte som det kommit upp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0