musikal

Ohhhhh, intensiv dag. Men rolig! Har hängt i Folkets hus hela dagen. Har haft musikalret. Det gick väl lite sisådär, men vi får hoppas att vi sätter det imorgon innan första föreställningen.
Slutade runt halv fyra och väntade på mormor i lite mer än en timme efter det. Hängde lite med Matilda och skrev skyltar inför imorgon. Sen fick jag mat! Det satt jäkligt fint. Känner mig några kilo tyngre, men det gör inget för mat är gott. Nu ska jag ladda och läsa manus som varje dag den här veckan. Snart snart snart sitter replikerna. Kan dom, men blandar ihop dom  Ska bli riktigt roligt imorgon, bara vi sätter det! Det gäller att peppa alla och att alla kör järnet! Jag tror det kommer bli bra när vi väl ska köra på riktigt. Har en föreställning för en skola kl. 12 och en för allmänheten kl. 19.

Önskar mig lycka till imorgon!

Puss och kärlek / Emma

Kommentarer
Postat av: Inna

Lycka till!!!!!!!!!! :)

2011-05-27 @ 00:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0