PIIIZZZAAAAAAA

HEJ! Just nu är jag uppe i varv. Jag har varit och käkat med musikalgänget. Det var mysigt. Vi skrattade mycket på slutet. *Host* övertrötta tjejer som gett 110% på scen i 3 dagar *host* De flesta gick och det vart jag och två till, och Matilda kvar. Så kom Sari och Anna (två lärare) haha, och så satt vi och pratade ett tag sen så gick vi, jag Amanda Elise och Matilda, och hade kramkalas sen gick jag tillsammans med Amanda och Elise hem. Vi skrattade så vi kiknade då också ♥

Emma: Där är folkets hus.
Amanda: Jaha, åh, jag har alltid undrat vad det huset heter..
Emma: HAHAHAHA
Amanda: HAHAHAHHA

Alltså. Vi har varit i Folkets hus tre dagar i sträck nu, och är man övertrött och totalt utmattad så skrattar man åt det mesta. Särskilt när man har Amanda i närheten ♥

Men jag kommer sakna dom här dagarna med musikalen. Det kommer jag. Det var ett bra avslut på det hela ikväll.

På måndag (förövrigt min födelsedag!) så åker niorna till Stockholm och ränner. Vi ska gå på skansen och Gröna lund. Det blir säkert bra. Hoppas jag. Känner mig inte 100 % pepp på det däremot.

Nu ska jag åka till mamma, då kommer bilderna från musikalen upp! Hang in there!

Puss och kärlek / Emma
Im walking on sunshine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0