Princess of the day

En sak jag blir så jävla arg på. Flugor! Fysatan, alltid alltid alltid när man ska sova så börjar dom jävlarna surra. Så tänder man lampan och ska leta på den jäveln, nej men då minsann är den inte där. Sen går det runt så hela natten. Det värsta med hela sommaren är flugor och myggor. Skulle hellre ha vinter året om. Fast värme och sol är ju ganska nice, men dom där jääääävla småkrypen. HATA HATA HATA!!!!!!

Vi grillade ikväll. Det var gott och jag vart sjukt illamåendemätt. Men det var gott. Jag har busat med min lilla "kusin" Zack också. Han är ett år och en riktig charmör.

Nu ska jag sova.

Puss / Emmis
Sometimes I only wish you were here, holding me, and telling me everything is gonna be fine.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0