scared to tears

Godmorgon! Fan, inatt har jag sovit SKIT. Jag kom hem runt 02.00 och det tog en bra stund för mig att somna då. Sen har jag vaknat 4-5 gånger inatt och vaknade 07.00 och var "pigg" som en lärka och kunde absolut inte somna om.


Anledningen till den här disastern är Paranormal Activity 2. Jag skulle inte kolla. Jag mår så jäkla dåligt av det. Men. Jag gick in i filmrummet och stod en stund längst bak för jag skulle ju bara kika liiiiitegranna för att se vad som hände. Nej, men då ville Matilda att jag skulle sitta brevid henne i soffan för hon ville inte sitta själv. Äh, så illa kan filmen inte vara, tänkte väl jag då. Jag satte mig och tittade. Det började inte såå illa. Sen gick det bara utför. Jag var så jäkla rädd! Jag tror att vi satt väldigt nära varandra på slutet. Det blev närmare och närmare när det vart läskigt  USCH vilken snuskfilm. Jag går inte riktigt ihop med skräckfilmer. Jag har sett två i hela mitt liv. JUST för att jag blir så jäkla rädd. "Det hjälper om man tänker: Undra vem i kulisserna som står och smäller" NEJ MATILDA, DET GJORDE DET INTE!! Jag kände mig iallafall trygg där jag satt. Tills Matilda drar ut!! Jag borde också gjort det. För när hon lämnat mig och rummet så kommer värsta äckelscenen. Svårt att förklara men en riktig äckelscen som man blir såhär riktigt rädd. Ni vet när det bara smäller helt plötsligt och det blir typ krig i hela rummet? Filmen handlar ju om demoner och spöken och sånt. Jag kutade ut och min puls har nog aldrig varit högre. Jag var helt skakis när jag kom ut därifrån! Haha, vilken liten fegis jag är. Men jag erkänner..! Jag hade aldrig suttit och tittat på den där filmen om jag inte hade haft någon bredvid mig som jag kände mig trygg med. Aldrig. Jag borde egentligen inte tittat ändå  Men det är som det är! Den här känslan borde släppa snart Jag kan iallafall säga att jag har sett en till skräckis! Om nu det är en bra sak...

Efter den filmen kände jag att det var nog  Och ringde efter skjuts och kramades lite och åkte hem.
Jag har glömt nämna spökrundan. Det var läskigt!! Jag gick med Julia och fyfan va rädda vi var där nere med. Jag vart så panikslagen att jag började gråta Ni ser, jag och läskiga saker går fasen inte ihop. Men men! Det är som det är! Det var rätt så trevligt igår ändå. Nu ska jag sminka mig och dra till farsgubben!

Puss / En vettskrämd tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0