Stockholm!!!!!!

Jag hade vääääääärldens bästa födelsedag igår! Spenderade förmiddagen först i en buss där allihopa sjöng födelsedagssång för mig ♥ Annars var bussresan ganska tråkig. Smsade med folk och bl.a. med Matilda som satt i andra bussen, dom hade kört vilse! Hahaha, sååå kul. Sen gick vi på Drottninggatan och shoppade. Jag strosade runt med Anna och när vi skulle käka så kom Johanna också. Vi käkade på Waaaaynes. Kände mig som en riktig storstadsmänska! Köpte ett par jeans och en bikiniöverdel och inget annat. Jo! En glass!

Sen gick vi en sväng på Skansenakvariet och vid 3 mot GRÖÖÖNAN!!!!!! Det var så sjuuuukt kul! Amanda och jag åkte som galningar! Twister, Jetline, Vilda musen, Kvasten, Radiobilarna och en hel del andra småkaruseller. Det värsta av allt var att vi åkte INSANE!!!! Det var det absolut värsta jag gjort i hela mitt liv. Jag tänker inte ens försöka förklara hur hemskt det var. Vi trodde att vi var döda där uppe. Haha! Shiet. Men fan va mycket energi man får av bergodalbanor! Helt sjukt, känner mig full när jag kommer ner nästan! Bussen hem var chill. Trötta och glada ungdomar körde lite allsång och allmänt snack och garv.

Nånstans mellan Stockholm och hemmet så dog min lur. För att uppskatta lite precis så var det väldigt nära Stockholm. Jag hade ingen mobil påvägen hem. Det var segt. Jag skulle ringa efter skjuts! Men då var det en himla tur att jag har så snälla mänskor omkring mig som delar med sig av sina lurar

Idag har jag vart i skolan och segat. Sjungit och kollat film. Ska äta nu!

Puss / Emmis
I LOVE YOU, I LOVE YOU!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0