this stress is freaking me out

Hejhej! Skolan var okej. Finns ingenting kvar att göra på lektionerna. Hehe. Tittat på Harry Potter och haft sång. Det gick helt okej

Jag är så stressad att jag inte vet vad jag ska göra med mig själv. Jag är inte en person som gråter mycket. Det kan gå veckor emellan två gråtar. Men nu är jag en skör tråd påväg att brista. Jag gråter och gråter om vartannat. Jag börjar gråta för minsta sak. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med mig själv eller vart jag ska ta vägen. Det jobbiga är att jag kan inte göra någonting åt stressen. Det handlar inte om plugg och läxor. Det är massor med annat som freaks me out. Saker jag inte kan göra någonting åt.
Igår när jag gick och la mig så kom jag på en sak som fick mig att gråta mig själv till sömns. 
Jag är stressad, besviken, ledsen. Fan, jag vet inte vad jag ska göra med mig själv.

Nu ska jag äta min favoritmat hemma hos mormor och morfar iallafall. Vi hörs senare fina ♥

Kärlek / Emmis
All I need is you, all I need is your safe arms that tells me everything is gonna be fine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0