Vem är jag?

Hittade en random 10 dagarslista som jag tycker verkar lite spännande. Jag tänkte ta första punken nu innan jag ska krypa ner i sängen.

Första punken säger: Vem är jag?

Jaha. Vem är jag? Jag är jag. Jag är alltid jag. Det är väl vad som utmärker mig. Att jag alltid är jag. Jag älskar musik mer än livet. Jag drömmer mycket och stort och kämpar alltid för att besanna mina drömmar. Vill jag någonting så ger jag mig inte förrän jag nått mitt mål. Det finns inget som heter lagom i min värld. Jag skiter totalt i jantelagen och tar vänster när man ska ta höger och vänder när man ska åka rakt på. Jag är en äkta godisråtta och ett kulturfreak som älskar opera och balett. Det bästa jag vet är att vandra i Operans lokaler och smyg-gångar. Jag älskar att dansa men gör det lite sådär i hemlighet när ingen ser.
Jag ser upp till Linda Pritchard mest i hela världen. Jag drömmer om att bli en världskänd sångerska och dansare som lever på och för musiken i ett fjärran land nånstans i världen. As you might notice och som sagt så drömmer jag mycket. Jag skulle inte vara jag utan mina drömmar. Jag älskar att resa och se världen. Jag är en dålig förlorare och kan tjura en hel dag om jag skulle förlora ett spel. Jag har ofta kort stubin och kan under en dålig dag blir sur för minsta lilla skitgrej. Jag är den tjejigaste av de tjejiga, och andra sekunden kan jag vara en riktig pojkflicka. Jag är ganska oberäknelig. Man vet aldrig vad jag kommer upp med för bus. Jag älskar att busa.
Jag tycker att noter är det finaste som finns. Rosa är universums finaste färg. Sa jag att jag älskar musik mer än allt?




(Jag var tvungen att ta med en bild på ett Operahus. Opera är en del av mig, liksom.)

Jäklar vilken bra beskrivning jag gjorde av mig själv.

Puss / Emmis
Do not ever try and be something you're not!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0