what are we waiting for? Lets be happy!

Nu kommer lite bilder hära dårå!

Repar låtar i Aulan.

Världens bästa Matilda! Dock lite ynklig och sjuk just på den är bilden. "Ta ett kort på mig som visar hur jag känner mig just nu." ♥

Alltså. Det här ser ut som en hög med hundskit. Det är kladdkakesmet. Jag chillade med Eirin och Amanda hemma hos Eirin och dom höll på å baka kladdkaka. Det rann ner lite på golvet.

Amanda♥

HUR FINT!? Svårt att hålla tillbaka tårarna om man är lika blödig som mig. ↑

Jag hade peruk och det här är min perukfrisyr, hihi!

Har inga bilder från själva musikalen. Men efter sista föreställningen träffades vi alla och käkade pizza. Det var mys.

Det här såg himla mysigt ut tycker jag ↑

Fina Matilda. Varför kunde inte hennes lilla kusinbarn få lite av hennes söta gener?

Här var lite bilder ifrån musikaldagarna. Önskar jag kunde spola tillbaka tiden och göra allting en gång till  

Puss / Emmsiluringen


Kommentarer
Postat av: Amanda

Åhhh jag saknar allt! vill aldrig att det ska ta slut! ni är BÄST! allihopa!! <3 <3

2011-05-28 @ 16:26:11
Postat av: emma

håller med dig amanda <3

2011-05-28 @ 17:01:46
URL: http://eeeaa.blogg.se/
Postat av: Matilda

Du har fått en massa söthet, Emma! Puss och kram, ni är bäst!

2011-05-29 @ 00:14:24
URL: http://vaknamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0