Händels fyrverkerikonsert

God kväll mina vänner! Igår var jag på Fyrverkerikonsert! Det var underbart, underbar musik och häftigt med fyrverkerier. (Även fast jag hatar fyrverkerier..)

Idag har jag busat med min illebror Max

Lyssna på det här, ni kommer inte tro det: Jag har varit ute och sprungit! Jag dog typ. Så jävla jobbigt. Men jag var tvungen att inviga mina nya träningskläder. Liksom.

Nu kollar jag på Jussigalan! Jag missade den igår, eftersom att jag var på konsert.
Det är en konsert för att fira Jussi Björlings (tenor) 100 årsdag. Konserten är från Kungliga Operan och ägde rum i torsdags eller fredags, minns inte riktigt vilken dag det var. Och Malena är typ någon form av backstage-programledare, som pratar lite då och då mellan låtar o så. Nyss så fick man se henne bakom scen och det gav mig flashback från när jag själv satt där bakom scenen på Kungliga Operan ♥ Kommer alltid vara evigt tacksam för den upplevelsen!



Men men. Nu ska jag titta på konserten och sen glutta på Idol som börjar ikväll.
Puss / Emmis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0