heiiii

Skolan idag var chill. 2 lektioner. En svenska lektion på 3 timmar, men det var okej. Hade några intressanta diskussioner.

Jag, klasskompis Viktor och min svenskalärare Lena pratar om kända människor som gått på Carlforsska:

Jag:
Malena Ernman har också gått här, va?

Svenskalärare Lena: Ja, ja just det, henne har jag haft..

Jag: VAA?!?? Är du seriös!?? Fan, va coolt!!!

Svenskalärare Lena: Jaa o ja,  vi hejar på varandra om ni möts..

Jag: Shit va coolt!!!!

Jag har samma svenskalärare som världens bästa Malena Ernman hade för en sisådär 23 år sen! Känns riktig awesome faktiskt! Går samma linje på samma skola som hon gjorde en gång i tiden, det är fan awesome!

Puss / Emmis


Kommentarer
Postat av: Inna

Wooooow!!! Nu måste jag också säga: FAN VAD COOLT!!!! Verkligen! :D

2011-09-01 @ 22:45:47
Postat av: emma

Eller hur, Inna?? Jag tycker det är ascoolt!! :D

2011-09-02 @ 16:51:42
URL: http://eeeaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0